נתניהו: "הבטחתי להגיע לרוצחי הנערים"

    גואל ועקנין No Comments on נתניהו: "הבטחתי להגיע לרוצחי הנערים"
    7:24
    19.05.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף פ"א

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר בפתח ישיבת הממשלה לחיסולם של חוטפי ורוצחי הנערים גלעד שאער, אייל יפרח ונפתלי פרנקל.

    ראש הממשלה אמר "כשמצאנו את הגופות של נפתלי, גיל-עד ואייל, אמרתי ש"מי שביצע את החטיפה והרצח של הנערים שלנו – דמו בראשו"; הוספתי, "לא נשקוט ולא נרפה עד שנגיע לאחרון שבהם ואין זה משנה היכן ינסו להסתתר"; ואמרתי "זוהי המשימה הראשונה שלנו והיא תבוצע". הבוקר היא בוצעה.

    נתניהו הוסיף כי כבר מהרגע הראשון אמרנו שהחמאס אחראי לחטיפה ולרצח ועם הצטברות ההוכחות שהבאנו, חמאס אכן הודה שהוא עומד גם מאחורי הפיגוע הזה.

    "אני מבקש לשבח את העבודה המודיעינית המעולה של השב"כ. אני מבקש לשבח את השב"כ, לוחמי הימ"מ וצה"ל ובשם אזרחי ישראל אני מצדיע להם על הפעולה המדויקת והחשובה. אנחנו נמשיך להכות בטרור בכל מקום. אמרתי ליד חברון עיר האבות ימים אחר הרצח ש"נרדוף אויב ונשיגם ולא נשוב עד כלותם". והיום בבוקר, יד הצדק של ישראל, היד הארוכה והקרובה השיגם".

    בפתח הדברים ציין ראה"מ נתניהו ששוחח הבוקר עם הוריהם של נפתלי, גיל-עד ואייל ז"ל ואמר להם: "בפרוס השנה החדשה, ששום דבר לא יקהה את כאבם ושום דבר לא יחזיר את הנערים היקרים, המקסימים הללו. אבל אמרתי להם שיש חשבון של צדק, אמרתי להם שביצענו את המשימה שהתחייבנו לבצע לפניהם ולפני עם ישראל כולו".

    משפחות פרנקל, יפרח ושער אמרו בהודעה משותפת כי כוחות הבטחון עדכנו אותנו הבוקר שרוצחי בניהם נהרגו במסגרת פעולה צבאית של כוחותינו. אנו גאים בממשלה ובכוחות הבטחון על העמידה האיתנה כי רוצחי ילדינו יתנו את הדין.

    "העולם נוכח לדעת כי דם יהודי אינו הפקר. אנחנו מחבקים את חיילי הימ"מ שסיכנו את חייהם כדי להשיב למדינת ישראל את ההרתעה. יידע כל אוייב הקם עלינו כי 'ארדוף אוייבי ואשיגם ולא אשוב עד כלותם'".

    "נסגר מעגל הרוע ובתחילתה של שנה חדשה אנו מקווים שמכאן ואילך יפתחו רק מעגלים של טוב. אנו שולחים ברכת שנה טובה ומתוקה לכל עם ישראל ומבקשים להודות לכל העם בארץ ובתפוצות על החיבוק והתמיכה בנו", אמרו.



    0 תגובות